Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
egyptlayer.over-blog.com

egyption law

قرار رئيس الوزراء بتعديل بعض احكام اللائحة التنفيذية لقانون الجامعات

Posted on May 19 2014 by adhm eldakhs in قوانين


Comment on this post
V
Hi, <br /> <br /> Vsuperhr very grateful you did share your knowledge here. It is an exuberant post<br /> <br /> Thank you so much for providing such useful content.
Reply
M
السلام عليكم <br /> اكتب اليكم خطابي هذا وكلي امل ان يتم مساعدتي فيه . لانه يمس مستقبلي وبدونه لا مستقبل لي .<br /> <br /> انا الطالب محمد محمد بسيوني لبن <br /> حاصل على بكاليريوس صيدله بالخارج <br /> من جامعة <br /> International humanitarian university of odessa <br /> <br /> ومعي في دفعتي ١٠ طلاب الذين قدموا الي مصر من اجل معادلة الشهاده .<br /> معادله الشهاده بحسب قولهم تتم في شهرين الى تلاته. <br /> <br /> انا لسه مستلم قرار الرفض بعدم معادله النهارده بتاريخ ٢١/٥<br /> وانا مقدم من في نصف شهر ١٠ <br /> هذا اولا .<br /> ثانيا حصل طالبين من دفعتنا على المعادله تمت الموافقه عليهما مع العلم اننا كنا دفعه واحده لمده سنتين <br /> نفس الامتحانات الشفويه والتحريريه <br /> ونفس الكراسي سوا لمدة عامين .<br /> <br /> نفس شهادة التخرج وايضا صدر قبول معادلتهم بعدها بما يقرب شهرين من التقديم على المعادله . <br /> <br /> اتمنى ان حد يشوف رسالتي ويساعدني . <br /> انا بس بطالب بالمساواه <br /> انا كده مستقبلي بيضيع ولا عارف حتى اقدم على جيش .<br /> لان بعد السنين دي كلها هقدم كان معايا شهادة ثانويه بس .<br /> ارجوا ان حد يشوفها ويساعدني !<br /> <br /> والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Reply